Thursday, September 9, 2010

Raya.

raye confirm hari jumaat kn?huhu. cant wait for raya. dapat makan lemang banyak-banyak. sedaappp. bertambah berisi la aku jawabnye. tapi tkpe. aku tk kisah dan aku tk malu akan diriku ini. malu kena bertmpat. salah tempat bleh sesat derr. huhu. disambungkan cerita raya dah nak dekat. ape pun aku belum kemas. rumah bersepah,bilik aku macam kene ribut taufan dan bilik adik aku pula seperti dilanda tsunami. haih da nasib badan bilik aku macam ni nk buat camne kn?
aku bertanye kpd rakan-rakan yg lain dan mereka semua sudah siap mengemas seluruh pelosok rumah mereka. ia membuatkan aku semangat untuk aku mengemas rumah ku ini(aku ke yg kemas???).tetapi sekarang aku ingin tidur untuk merehatkan badan. dan selepas sahur,insyaallah aku akan mula mengemas(betul ke aku yg kemas??). okey la kawan-kawan. sehingga bertemu lagi. dada .good night. asalamualaikum.

No comments:

Post a Comment